OpenSimulator vs Second Life

01/16/2011 at 11:01 πμ Σχολιάστε

Ένα ισχυρό ρεύμα προτίμησης της πλατφόρμας 3D εικονικού περιβάλλοντος ReactionGrid αρχίζει να διαμορφώνεται το τελευταίο διάστημα, καθώς παράλληλα πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα αποφασίζουν να εγκαταλείψουν το Second Life.
Η απόφαση μέσα στο καλοκαίρι που πέρασε για κλείσιμο του Teen Grid, δηλαδή του δικτύου εφήβων στο Second Life, και στη συνέχεια η δεύτερη απόφαση μέσα στο Φθινόπωρο για τερματισμό των εκπτώσεων σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτικά ιδρύματα, βάρυνε σημαντικά στην απόφαση για μετακίνηση των εικονικών δραστηριοτήτων αλλού, με τη χρήση της πλατφόρμας εικονικού περιβάλλοντος OpenSimulator (OpenSim), η οποία ξεκίνησε πριν 3 χρόνια και ουσιαστικά αποτελεί απομίμηση του Second Life (χρήση ίδιων viewers και εργαλείων κατασκευής 3D αντικειμένων). Έτσι, αντικείμενα που έχει κατασκευάσει ένας χρήστης στο Second Life μπορεί εύκολα να τα μεταφέρει στο περιβάλλον του OpenSim, σε έναν ιδιόκτητο server ή πιο εύκολα σε μια ιδιόκτητη περιοχή που του προσφέρει η υπηρεσία φιλοξενίας εικονικών κόσμων ReactionGrid.

Η δυνατότητα «τηλεμεταφοράς» των χρηστών του OpenSim από τον δικό τους χώρο σε άλλους (hypergridding) επιτρέπει την εικονική επίσκεψη εκπαιδευόμενων και τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες σε άλλα εικονικά περιβάλλοντα άλλων εκπαιδευτικών οργανισμών που, επίσης, χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα. Πρόκειται για μια λειτουργία που ελέγχεται απόλυτα, επιτρέποντας έτσι την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια για τους μαθητές. Επιπλέον, έτσι προσφέρεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς να αποκτήσουν το δικό τους 3D εικονικό «μικρόκοσμο» σε δικό τους εξυπηρετητή, αποφεύγοντας τα έξοδα ενοικίασης από κάποια υπηρεσία φιλοξενίας (hosting provider).

Πηγή:
Από το άρθρο της Maria Korolov, (1/11/11) «Next Stop: OpenSim!», The Journal, διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://thejournal.com/articles/2011/01/11/next-stop-open-sim.aspx

Entry filed under: 3-D mirror worlds, εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds), Second Life. Tags: , , .

Διαδικτυακό κουίζ στην Ιστορία Β Λυκείου (κεφ. 2.5) Διαδικτυακό κουίζ στην Ιστορία Β Λυκείου (κεφ. 2.3)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιανουαρίου 2011
Δ T Τ T Π S S
« Δεκ.   Φεβ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,516 hits

Αρέσει σε %d bloggers: