iPad: καινοτομία στα συστήματα διαχείρισης μάθησης ή περιορισμός;

03/20/2010 at 4:54 μμ Σχολιάστε

Μεγάλη συζήτηση έχει προκαλέσει το νέο τεχνολογικό επίτευγμα της Apple, το iPad, αναφορικά με τις χρήσεις και τη χρησιμότητά του στην εκπαίδευση. Στο άρθρο The iPad and the LMS γίνεται λόγος για την επίδραση που πιθανόν θα έχει η χρήση του iPad στην εκπαίδευση και κυρίως σε οργανισμούς που ήδη χρησιμοποιούν Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (π.χ. Moodle, Blackboard) (Learning Management Systems, LMS).

Το βασικό επιχείρημα του αρθρογράφου είναι η ανάγκη αντικατάστασης του γνωστού φυλλομετρητή (browser), στον οποίο στηρίζεται  η λειτουργία αυτών των συστημάτων. Η ύπαρξη πολλών διαφορετικών φυλλομετρητών (IE, Mozilla Firefox, Safari κλπ.) μπορεί να προκαλεί προβλήματα στη σωστή προβολή του περιεχομένου. Η δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσης και μεταφόρτωσης του περιεχομένου στη συσκευή του χρήστη επιτρέπουν τη δυνατότητα γρήγορης επεξεργασίας και είναι πλεονέκτημα κυρίως για τη μάθηση με κινητές φορητές συσκευές (mobile learning).

Ωστόσο, τίθεται και το ακανθώδες ζήτημα της μονοπωλιακής μεταχείρισης τέτοιων εφαρμογών, καθώς και του κόστους αγοράς νέων συσκευών που υποστηρίζουν λογισμικό που δεν είναι ανοικτού κώδικα.

Για περισσότερα, μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο.

Advertisements

Entry filed under: e-Learning, LMS. Tags: , , , , , .

Νέος viewer για το Second Life ενισχύει εκπαιδευτικές δραστηριότητες Το μυκηναϊκό νεκροταφείο των Δενδρών Αργολίδας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Μαρτίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Μάι. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 50,501 hits

Αρέσει σε %d bloggers: