Νέα γρίπη Α (Η1Ν1): Συμπτώματα και τρόπος αντιμετώπισης

12/30/2009 at 10:07 μμ Σχολιάστε

Τα συμπτώματα της νέας γρίπης Η1Ν1 είναι παρόμοια με αυτά της εποχιακής γρίπης. Ωστόσο, σε ορισμένους ασθενείς έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις διάρροιας ή εμετού. Επίσης, συνδέεται με επιπλοκές του οργανισμού, όπως αναπνευστικά προβλήματα και πνευμονία, ή ακόμα και θάνατο.

Αν ανησυχείτε για τα συμπτώματα γρίπης που παρουσιάζετε, θα πρέπει να απευθυνθείτε στον γιατρό σας, προκειμένου να διευκρινίσει με κατάλληλο έλεγχο το είδος της ασθένειας.

Ειδικότερα, στα μικρά παιδιά θα πρέπει να ανησυχήσουν συμπτώματα, όπως γρήγορη αναπνοή ή δύσκολη αναπνοή, μπλε χρώμα δέρματος, απροθυμία να πάρουν υγρά ή να ξυπνήσουν και να αλληλεπιδράσουν. Στους μεγαλύτερους μπορεί να υπάρξει πόνος στο στήθος, ξαφνική ζαλάδα, σύγχυση, ή εμετοί που επιμένουν.

Ενώ οι μεγαλύτεροι μπορούν να μεταφέρουν τον ιό και να κολλήσουν άλλους στο διάστημα περίπου μιας εβδομάδας, στα παιδιά ο ιός μπορεί να διαρκεί περισσότερο διάστημα.

Τα αντιικά φάρμακα εμποδίζουν τον ιό να αναπαραχθεί στο ανθρώπινο σώμα, απαλύνουν τα συμπτώματα της ασθένειας και επισπεύδουν τη διαδικασία ανάρρωσης. Έχουν καλύτερη απόδοση, όταν η θεραπεία αρχίσει σε διάστημα 2 ημερών αφού εκδηλωθούν τα συμπτώματα.

Εφόσον κάποιος προσβληθεί από τον ιό, θα πρέπει να απέχει από την εργασία ή τα μαθήματα, προκειμένου να περιορίσει τις κοινωνικές επαφές και να μην μεταδώσει σε άλλους τον ιό.

Αποφεύγετε να αγγίζετε τη μύτη, το στόμα και τα μάτια, γιατί από εκεί μεταδίδονται τα γονίδια. Χρησιμοποιείτε χαρτομάντηλα και αποφεύγετε να βήχετε ή να φτερνίζεστε σε λείες επιφάνειες.


πηγή: Symptoms of H1N1 (Swine Flu)

Entry filed under: υγεία. Tags: , , , , , .

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Αξιολόγηση επιμορφωτικών προγραμμάτων «Νο» στο μάθημα της Ιστορίας;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Δεκεμβρίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Νοέ.   Ιαν. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,516 hits

Αρέσει σε %d bloggers: