Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

11/17/2009 at 6:00 μμ Σχολιάστε

Αναζητώντας στοιχεία για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών βρήκα τις ακόλουθες αρχές που πρέπει να πληρούν τα σύγχρονα επιμορφωτικά προγράμματα, για να είναι αποτελεσματικά:

  1. Να διευρύνουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις του αντικειμένου του εκπαιδευτικού
  2. Να στηρίζονται σε γενικές και ειδικές (ανάλογα με το μάθημα) παιδαγωγικές αρχές
  3. Να παρέχουν γνώση για τις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης
  4. Να στηρίζονται σε βέλτιστες και διαθέσιμες έρευνες
  5. Να ευθυγραμμίζονται με τα πρότυπα που χρησιμοποιούν στο αναλυτικό τους πρόγραμμα οι καθηγητές
  6. Να συνεισφέρουν σε μετρήσιμα αποτελέσματα βελτίωσης των μαθητών
  7. Να ανταποκρίνονται στην περιπλοκότητα της διδασκαλίας
  8. Να προσφέρουν επαρκή χρόνο, υποστήριξη και πόρους, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να κατακτήσουν και να εφαρμόσουν το περιεχόμενο των προγραμμάτων στη διδακτική τους πρακτική
  9. Να σχεδιάζονται από εκπαιδευτικούς σε συνεργασία με ειδικούς του μαθησιακού αντικειμένου
  10. Να συνδυάζουν ποικιλία μορφών, πέρα από τις υπάρχουσες συμβατικές (π.χ. εξ αποστάσεως επιμορφώσεις)
  11. Να εντάσσονται στο επάγγελμα και να έχουν συγκεκριμένη αναφορά.

Αν οι παραπάνω αρχές σας φαίνονται πολύ γενικές, μπορείτε να τις διαβάσετε με αναλυτικά σχόλια από την παρακάτω πηγή: AMERICAN FEDERATION OF TEACHERS (2002) AFT’S GUIDELINES FOR CREATING PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROGRAMS THAT MAKE A DIFFERENCE

Entry filed under: εκπαιδευτικός σχεδιασμός, life long learning. Tags: , , , , .

Google wave: μια πρόσκληση παρακαλώ! Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών: Αξιολόγηση επιμορφωτικών προγραμμάτων

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Νοεμβρίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Οκτ.   Δεκ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,516 hits

Αρέσει σε %d bloggers: