Metaverse

07/23/2009 at 4:12 μμ Σχολιάστε

Το μοντέλο ανάπτυξης των εικονικών κόσμων δεν φαίνεται να ακολουθεί αυτό που οι περισσότεροι έχουν στο νου τους, όταν ακούνε τη φράση «εικονική πραγματικότητα». Ενώ ο όρος virtual reality, που υπάρχει εδώ και 25 χρόνια, συνδέθηκε με ειδικά γυαλιά και γάντια με αισθητήρες αφής ή άλλες συσκευές που πρέπει να φορέσει κάποιος για να μπορέσει να εμβυθιστεί σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, οι σύγχρονοι εικονικοί κόσμοι υλοποιούνται στην γνωστή σε όλους διεπιφάνεια του υπολογιστή και χρειάζονται απλώς ένα ποντίκι και ένα πληκτρολόγιο.

Οι εικονικοί κόσμοι φαίνεται ότι αναπτύσσονται περισσότερο σύμφωνα με το μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας Snow Crash του Neal Stephenson, στο οποίο επινοήθηκε και ο όρος metaverse, για να περιγράψει ένα συνεχές και διαρκές τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον εμβύθισης, στο οποίο μπορούσαν να γίνουν σχεδόν τα πάντα, από εμπορικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες μέχρι διασκέδαση και ψυχαγωγία, από όλους τους ανθρώπους του κόσμου που είχαν πρόσβαση σε ένα τερματικό.

πηγή: Chris Collins (2008) Looking to the future: Higher Education in the Metaverse, Educause Review vol. 43, no. 5, September/October 2008

Entry filed under: εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds). Tags: , , .

εικονικά περιβάλλοντα συνεργασίας: λύση στα προβλήματα κλιματικών αλλαγών Επιχειρηματικές χρήσεις των εικονικών κόσμων

Σχολιάστε

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Προστεθείτε στους 3 εγγεγραμμένους.

Blog Stats

  • 68.732 hits