Επιχειρηματικές χρήσεις των εικονικών κόσμων

07/23/2009 at 4:26 μμ Σχολιάστε

Χάρη στο Web 2.0 οι χρήστες του διαδικτύου και του παγκόσμιου ιστού μπορούν να δημιουργούν περιεχόμενο και να συνεισφέρουν με τις ιδέες και τις κρίσεις τους στην παραγωγή πνευματικών και άλλων κατασκευών. Οι σύγχρονοι εικονικοί κόσμοι προσανατολίζονται στην ενίσχυση της δημιουργικότητας των εγγεγραμμένων χρηστών τους, παρέχοντάς τους εργαλεία κατασκευής ψηφιακού τρισδιάστατου περιεχομένου.

Μεγάλες επιχειρήσεις επιδιώκουν σταδιακά να αξιοποιήσουν την δημιουργικότητα και επινοητικότητα των πελατών τους και να δημιουργήσουν νέα μοντέλα προϊόντων που θα είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του αγοραστικού τους κοινού. Η ιδέα είναι απλή, αρκεί να σκεφτείτε το παρακάτω παράδειγμα:

Μια βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων μπορεί να ψηφιοποιήσει τα νέα της μοντέλα κατασκευάζοντας εικονικά τρισδιάστατα αυτοκίνητα σε ένα εικονικό περιβάλλον. Στη συνέχεια, μπορεί να καλέσει τους πελάτες της να επισκεφτούν την εικονική της έκθεση, να δουν από κοντά τα εκθέματα, να τα οδηγήσουν ή ακόμα περισσότερο: να προτείνουν και να επιχειρήσουν να κάνουν αλλαγές με τη βοήθεια κάποιων εργαλείων που θα τους προσφέρονται. Οι εικονικοί επισκέπτες θα μπορούν να αλλάξουν το χρώμα των αυτοκινήτων ή το σχεδιασμό του ταμπλώ ή να προτείνουν δικές τους αλλαγές σύμφωνα με το προσωπικό τους στυλ και τις ήδη διαμορφωμένες οδηγητικές εμπειρίες τους.

Η πιο εμπνευσμένη πρόταση μπορεί να υιοθετηθεί, αποφέροντας ενδεχομένως στον δημιουργό της κάποιο οικονομικό όφελος. Το όφελος ωστόσο είναι μεγαλύτερο για την ίδια την επιχείρηση: μπορεί να διαγνώσει εύκολα και γρήγορα τις τρέχουσες τάσεις και ανάγκες του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται και να αποκτήσει ισχυρή επικοινωνία με την αγοραστική της βάση.

Entry filed under: επιχειρηματικότητα, εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds). Tags: , .

Metaverse Ανταλλαγή περιεχομένου στο διαδίκτυο: Facebook vs Twitter

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιουλίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,401 hits

Αρέσει σε %d bloggers: