Απρόβλεπτο το μέλλον των εκπαιδευτικών εικονικών κόσμων

07/22/2009 at 3:02 μμ Σχολιάστε

Ο A J Kelton, στο άρθρο του «Virtual worlds? «Outlook Good» (2008), αναρωτιέται αν οι εικονικοί κόσμοι στην εκπαιδευτική ζωή θα έχουν μέλλον ή αν θα ξεχαστούν σύντομα. Με δεδομένο ότι εικονικοί κόσμοι όπως το «Active Worlds» εξακολουθούν να υπάρχουν για πολλά χρόνια (από το 1997) αλλά και ότι οι περισσότεροι εικονικοί κόσμοι φαίνεται να απευθύνονται σε παιδιά και ανήλικους χρήστες, φαίνεται να υπάρχει μέλλον και μάλιστα ασταμάτητο.

Ίσως από τους εμπορικούς εικονικούς κόσμους να περάσουμε σε εικονικούς κόσμους «ανοικτού κώδικα», όπως οι «Croquet» ή σε εικονικά περιβάλλοντα συνεργασίας, όπως το «Wonderland» της  Sun Technology.

Οι επενδύσεις που γίνονται στη δημιουργία και διαχείριση εικονικών περιβαλλόντων είναι πολύ σημαντικές. Σύμφωνα με το Engage Digital (πρώην Virtual Worlds Management), μολονότι σε σύγκριση με το 2008 έχουν μειωθεί πολύ οι επενδύσεις σε επιχειρήσεις που διαχειρίζονται εικονικούς κόσμους, ωστόσο παραμένουν σε υψηλά επίπεδα της τάξης πολλών εκατομμυρίων δολλαρίων (http://www.virtualworldsnews.com/investment/).

Advertisements

Entry filed under: εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds). Tags: , , .

Οδηγίες συγγραφής διπλωματικής εργασίας Δυσκολίες στην εκπαιδευτική χρήση των εικονικών κόσμων

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 50,495 hits

Αρέσει σε %d bloggers: