Κοινωνικοποίηση μέσω του Second Life

07/14/2009 at 6:27 μμ Σχολιάστε

Η κοινωνικοποίηση των «κατοίκων» των εικονικών κόσμων επιτυγχάνεται μέσω των πολλών και συνεχών ευκαιριών για αλληλεπίδραση που έχουν στα διάφορα εικονικά περιβάλλοντα όπου βρίσκονται κάθε φορά μαζί με άλλους χρήστες.

Έχουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν επαφή με κάποιο άλλο avatar προσφέροντας ή αποδεχόμενοι «φιλία» (friendship), πράγμα που τους επιτρέπει να κρατήσουν την ταυτότητα του εικονικού τους φίλου στη λίστα των επαφών τους και να μπορούν να γνωρίζουν πότε βρίσκεται online, ενώ η αποστολή προσωπικού μηνύματος (IM) είναι πολύ πιο εύκολη με αυτόν τον τρόπο.

Επιπλέον, οι χρήστες του Second Life μπορούν να εγγραφούν σε κοινωνικές ομάδες (groups) ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και να ενημερώνονται για κοινές δραστηριότητες, καθώς και να επικοινωνούν ταυτόχρονα με όλα τα μέλη του group.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα δήλωσης ενός avatar ως «συντρόφου», ο οποίος καταχωρίζεται στο προφίλ του χρήστη, αν και δεν προσφέρονται ειδικά προνόμια (π.χ. δεν ανήκουν και στους δύο συντρόφους τα περιουσιακά στοιχεία του ενός).

Entry filed under: εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds), Second Life. Tags: , , , , .

Κινητά τηλέφωνα και διαδίκτυο: για αντιγραφή ή για μάθηση; Video games και επιθετικότητα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιουλίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,519 hits

Αρέσει σε %d bloggers: