Κινητά τηλέφωνα και διαδίκτυο: για αντιγραφή ή για μάθηση;

07/14/2009 at 10:10 πμ Σχολιάστε

Η χρήση των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μπορεί να διαφέρει για πολλούς που βλέπουν ότι η χρήση των κινητών τηλεφώνων και του διαδικτύου θα μπορούσε να αυξήσει κρούσματα «αντιγραφής» κατά τη διάρκεια εξετάσεων.

Ωστόσο, αυξάνει ο αριθμός των μαθητών που χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ για να ενισχύσουν τη μάθησή τους. Από μια έρευνα που έγινε σε 280,000 μαθητές των σχολείων το 88% των μαθητών Γυμνασίου και το 95% των μαθητών Λυκείου έχουν κινητό τηλέφωνο, αν και μόνο ένας στους τέσσερις έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το κινητό του. Σταδιακά χρησιμοποιείται το κινητό, εκτός από την κοινωνική συναναστροφή, και για σχολικές δραστηριότητες. Σύμφωνα με την έρευνα ένας στους τρεις μαθητές θα επιθυμούσε να επικοινωνεί μεσω του κινητού τηλεφώνου με τον καθηγητή του, να καταγράφει το μάθημα ώστε να μπορεί να το ακούσει αργότερα,  και 50% επιθυμούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις  εργασίες, βαθμολογίες ή να κάνουν έρευνα μέσω ίντερνετ για τις εργασίες που έχουν για το σχολείο. 43% από τους μαθητές θα ήθελαν να μπορούν να «κατεβάζουν» στο κινητό τους το περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων. Επίσης, οι μαθητές βλέπουν το κινητό ως μέσο καλύτερης επικοινωνίας με τους συμμαθητές τους για ομαδικές εργασίες. Η έρευνα έδειξε ότι αυξήθηκε κατά 46% ο αριθμός των μαθητών που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά τους δίκτυα (π.χ. Facebook) για συνεργασία πάνω σε θέματα και εργασίες του σχολείου.

πηγή: High-tech cheating? Students see it differently, eSchoolNews, Tuesday, July 14, 2009.

Entry filed under: e-Learning. Tags: , , , , .

Νέα μηχανή αναζήτησης: geegle.gr Κοινωνικοποίηση μέσω του Second Life

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιουλίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,401 hits

Αρέσει σε %d bloggers: