Σύνδεση της μάθησης με την ταυτότητα

07/13/2009 at 9:02 πμ Σχολιάστε

Σύμφωνα με τον James Paul Gee,  για να μάθει κάποιος κάτι ενεργητικά και κριτικά, θα πρέπει να δεσμεύσει τον εαυτό του πλήρως και να διαθέσει χρόνο και προσπάθεια. Αυτή η δέσμευση προϋποθέτει την ανάληψη μιας νέας ταυτότητας, δηλαδή θα πρέπει να δει τον εαυτό του ως άξιο να δεχθεί τη συγκεκριμένη μάθηση και να πετύχει σε αυτή. Έτσι και οι μαθητές στο σχολείο θα πρέπει να οραματιστούν τον εαυτό τους στην νέα ταυτότητα που απαιτεί η επιτυχία στο σχολείο. Χωρίς αυτή την ταυτότητα και τη δέσμευση δεν μπορεί να είναι η μάθηση σε βάθος, ούτε θα επενδυθεί ο απαιτούμενος χρόνος.

Αυτή η σύνδεση της πραγματικής ταυτότητας του μαθητή με την ταυτότητα του επιστήμονα που κάνει ένα πείραμα ή αναζητά τη λύση σε ένα πρόβλημα, είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση για τους διδάσκοντες. Οι περισσότεροι μαθητές δεν μπορούν να μπουν εύκολα στο ρόλο ενός επιστήμονα και να δουν τον εαυτό τους να μελετά νέες και πρωτοποριακές λύσεις σε υπάρχοντα προβλήματα. Χρειάζονται ισχυρά κίνητρα, ενίσχυση και επιβράβευση.

πηγή: James Paul Gee, 2007, What video games have to teach us about learning and literacy, Palgrave Macmillan (σελ. 54-58)

Advertisements

Entry filed under: video games. Tags: , , .

Πολλαπλοί ρόλοι στα video games Club Penguin

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 49,205 hits

Αρέσει σε %d bloggers: