Το μέλλον των εικονικών κόσμων

07/11/2009 at 10:30 πμ Σχολιάστε

Το Gartner Group προβλέπει ότι μέχρι το 2011 το 80% των χρηστών του διαδικτύου (περίπου 50 – 60 εκατομμύρια) θα συμμετέχουν σε εικονικούς κόσμους. Ένας αριθμός από αυτούς τους κόσμους, συμπεριλαμβανομένων του Second Life (SL), World of Warcraft, There and Teen Second Life, ήδη διατίθενται για ανθρώπους όλων των ηλικιών, και αυτός ο αριθμός αυξάνεται ραγδαία.

Καθώς ο παγκόσμιος ιστός συνεχίζει να εξελίσσεται, οι εικονικοί κόσμοι σύντομα ίσως δεν θα απαιτούν ένα ξεχωριστό λογισμικό να μεταφορτωθεί αλλά θα είναι προσβάσιμοι μέσω του φυλλομετρητή του χρήστη.

Η διαλειτουργία διαφορετικών εικονικών κόσμων θα επιτρέπει στους χρήστες με το ίδιο avatar να περιηγούνται σε διαφορετικούς εικονικούς κόσμους και έτσι θα δημιουργηθεί ένα 3D Internet αλληλοσυνδεδεμένων κόσμων που θα συνδέονται αδιαφανώς με το παραδοσιακό, δύο διαστάσεων ιστό. Επιπλέον, η διασύνδεση με το ήδη υπάρχον Web 2.0 θα υποστηρίζεται όπως συμβαίνει και τώρα.

Παράλληλα, θα αυξηθεί η χρήση των εικονικών κόσμων για homeschooling σε αντικατάσταση των παραδοσιακών φυσικών αιθουσών, προκειμένου να μειώνει το κόστος παροχής εκπαίδευσης. Στόχος δεν θα είναι η αναπαράσταση της σχολικής αίθουσας, αλλά η δημιουργία καταστάσεων μάθησης που δεν μπορούν να υπάρξουν σε ένα παραδοσιακό περιβάλλον διδασκαλίας.

πηγή: Virtual Worlds, Real Libraries: Librarians and Educators in Second Life and Other Multi-User Virtual Environments, 2008, edited by Lori Bell and Rhonda B. Trueman, Information Today, Inc., Medford, New Jersey

Entry filed under: εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds). Tags: , , , .

scripts: προγράμματα που προσδίδουν λειτουργικότητα Ο ρόλος του διδάσκοντος αλλάζει…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιουλίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,519 hits

Αρέσει σε %d bloggers: