Πώς παίζεται το Second Life

04/20/2009 at 12:12 μμ Σχολιάστε

Το SL είναι ένας εικονικός διαδικτυακός κόσμος που κατασκευάστηκε από την εταιρία Linden Research Inc. Είναι μια ελεύθερη εφαρμογή που μπορεί το λογισμικό της να μεταφορτωθεί στην τοποθεσία http://www.secondlife.com. Ο χρήστης μπορεί να γίνει avatar (κάτοικος) και να δημιουργήσει μια εικονική εκδοχή του εαυτού του όπως θέλει να είναι. Οι κάτοικοι μπορούν να εξερευνήσουν, να γνωρίσουν άλλους κατοίκους, να αναπτύξουν κοινωνικές επαφές. Μπορούν να συμμετάσχουν σε ατομικές ή ομαδικές δραστηριότητες, να δημιουργήσουν και να εμπορευτούν προϊόντα και υπηρεσίες μεταξύ τους.

Με τη χρήση ποντικιού και πληκτρολογίου οι παίκτες (ή «κάτοικοι» στη γλώσσα του SL) χειρίζονται τα alter ego τους, τους avatars, μέσα σε ένα τοπίο πλούσιο σε χλωρίδα και πανίδα, με δάση, βουνά, πεδιάδες, πληκτρολογώντας μηνύματα σε άλλους και αλληλεπιδρώντας με αυτούς σε διάφορα μέρη και περιστατικά. Σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια, το SL δημιουργείται αποκλειστικά από τους χρήστες του. Οι κάτοικοι κυριολεκτικά κτίζουν μαζί τον κόσμο τους με τη βοήθεια εργαλείων προγραμματισμού και κατασκευής, μια διαδικασία που μοιάζει με την κατασκευή Lego, εκτός από το γεγονός ότι γίνεται από ανθρώπους που εγγράφονται από όλο τον κόσμο.

Τα avatars χρησιμοποιούνται για να αναπαριστούν τους χρήστες στο SL και πολλές πλευρές της εμφάνισής τους μπορούν να διαμορφωθούν. Ενώ το περιβάλλον και τα avatar είναι τρισδιάστατα αντικείμενα, πολλές πτυχές της διεπιφάνειας του χρήστη χρησιμοποιούν συμβατικά δισδιάστατα παράθυρα. Αυτά περιλαμβάνουν διαλόγους για εκτέλεση δραστηριοτήτων, όπως συγκεκριμένες για ένα θέμα συνομιλίες (localized chat), άμεσα μηνύματα, αναζήτηση και εμφάνιση πρόσθετης πληροφορίας, όπως ο κατάλογος των χρηστών και παγκόσμιοι χάρτες.

Η καταχώριση στοιχείων στα δισδιάστατα και τρισδιάστατα μέρη της διεπιφάνειας γίνεται μέσω πληκτρολογίου και ποντικιού, παρά με χρήση εξειδικευμένων συσκευών, όπως τα data gloves που συναντάμε σε συστήματα εικονικής πραγματικότητας.

Entry filed under: Second Life. Tags: , .

Second Life και Web 2.0 – Web 3.0 Second Life και θεωρίες μάθησης

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Απριλίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Mar   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,516 hits

Αρέσει σε %d bloggers: