StumbleUpon: εύκολο στη χρήση

02/23/2009 at 10:24 πμ Σχολιάστε

Η γραμμή εργαλείων του StumbleUpon ενσωματώνεται στο φυλλομετρητή του για να του επιτρέπει με ένα κλικ την πρόσβαση σε ποιοτικές ιστοσελίδες. Ένα απλό σύστημα βαθμολογίας δύο επιπέδων επιτρέπει στους χρήστες να δώσουν τη γνώμη τους για κάθε ιστοσελίδα με ένα μόνο κλικ. Αυτές οι βαθμολογίες συνδέουν άτομα που μοιράζονται μοναδικούς συνδυασμούς ενδιαφερόντων. Οι Stumblers μοιράζονται τις αγαπημένες ιστοσελίδες τους και αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες για να βελτιώσουν την εμπειρία τους στο «σερφάρισμα» του ιστού.

\

Το StumbleUpon προσφέρει περίπου 500 θέματα που μπορούν να επιλέξουν οι χρήστες για να δείξουν τα ενδιαφέροντά τους και τις προτιμήσεις τους, ώστε ο κάθε Stumble να παράγει μόνο το πιο σχετικό περιεχόμενο. Το StumbleUpon προσφέρει αυξητικά σχετικό περιεχόμενο καθώς η μπάρα εργαλείων «μαθαίνει» τι αρέσει στο χρήστη και συνεχίζει να παρουσιάζει ποιοτικές ιστοσελίδες στο μέλλον.

Η πληροφορία στο διαδίκτυο αλλάζει γρήγορα. Το StumbleUpon είναι μια δυναμική προσέγγιση για τη παρακολούθηση και την διατήρηση της ποιότητας σε αυτή τη συνεχιζόμενη αλλαγή της γνώσης. Φιλτράρει τον τεράστιο όγκο της πληροφορίας στο διαδίκτυο για να κατευθύνει τους Stumblers σε υψηλής ποιότητας ιστοσελίδες που είναι σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους. Ένα «αφανές» αλλά ενδιαφέρον site μπορεί κάποιος αμέσως να το μοιραστεί με ομοϊδεάτες του. Παλιά ή χαμηλής ποιότητας ιστοσελίδες μπορούν να αποσυρθούν, αν η βαθμολογία τους είναι πολύ χαμηλή. Η συμμετοχή των μελών της κοινότητας βοηθάει στη διατήρηση μιας βάσης δεδομένων  με τις πιο ενημερωμένες και ποιοτικές ιστοσελίδες που υπάρχουν.

πηγή:

http://www.stumbleupon.com/about/

Entry filed under: social networking, social software, Web 2.0. Tags: , .

stumbling ή searching; StumbleUpon: πώς λειτουργεί

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Φεβρουαρίου 2009
Δ T Τ T Π S S
« Ιαν.   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,516 hits

Αρέσει σε %d bloggers: