Social bookmarking – Κοινωνική Σελιδοσήμανση

02/09/2009 at 12:18 πμ Σχολιάστε

Ο φάκελος με τους σελιδοδείκτες (bookmarks) του φυλλομετρητή, που διαθέτει ένας χρήστης, αποθηκεύεται στον υπολογιστή του και προσφέρεται μόνο όταν αυτός βρίσκεται σε λειτουργία. Αν ο χρήστης χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερους υπολογιστές, αντιμετωπίζει το πρόβλημα να υπάρχουν στους σελιδοδείκτες του διαφορετικές διευθύνσεις. Θα πρέπει λοιπόν να συγχρονίσει αυτούς τους φακέλους και να τους διατηρεί συγχρονισμένους, πράγμα πολύ κουραστικό. Οι κοινωνικές υπηρεσίες σελιδοσήμανσης (social bookmarking) λύνουν αυτό το πρόβλημα και προσφέρουν τη δυνατότητα του εύκολου διαμοιρασμού των σελιδοδεικτών με άλλους.

Η ιδέα είναι να μπορεί κάποιος να παρακολουθεί ειδήσεις και θέματα που τον ενδιαφέρουν και να τα μοιράζεται με άλλους. Έτσι, μπορεί να δημιουργήσει μια κοινότητα με ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με αυτόν. Φυσικά, εφόσον κάποιος δεν θέλει, μπορεί να κρατήσει ιδιωτικούς ορισμένους σελιδοδείκτες του, επιλέγοντας ?Do not share?.

Βάζοντας συνδέσμους προς ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες, ενθαρρύνονται και άλλοι χρήστες να επισκεφθούν αυτές τις σελίδες και αυξάνεται η κίνηση σε ιστοσελίδες που έχουν προτιμηθεί και επισημανθεί με σελιδοδείκτη. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της προβολής των δικτυακών τόπων μιας επιχείρησης. Επιπλέον, οι επαγγελματίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Delicious για να ανταλλάξουν πηγές που αφορούν επιχειρηματικές δραστηριότητες. Αλλά και πολλοί που σερφάρουν χρησιμοποιούν το Delicious για να βρίσκουν πηγές που θεωρούν σχετικές και ποιοτικές.

Αν κάποιος χρησιμοποιεί για φυλλομετρητή Firefox θα χρειαστεί να εγκαταστήσει την πρόσθετο delicious. Παρόμοια διαδικασία υπάρχει και για τον Internet Explorer. Ύστερα από μια γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση, εμφανίζονται δύο κουμπιά στην μπάρα εργαλείων του φυλλομετρητή, ένα για την αποθήκευση και το άλλο για να βλέπει ο χρήστης και να επεξεργάζεται τους σελιδοδείκτες του.

Advertisements

Entry filed under: social networking, Web 2.0. Tags: , , .

Enterprise 2.0 – business wikis LinkedIn: social networking website

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Φεβρουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 50,495 hits

Αρέσει σε %d bloggers: