Απεικόνιση μοριακής δομής στο Second Life

01/16/2009 at 12:45 μμ Σχολιάστε

Μπορεί να απεικονιστεί η μοριακή δομή στοιχείων και να επιτρέπεται η διάδραση με αυτή; Ασφαλώς, είναι κάτι που γίνεται σε περιβάλλοντα προσομοίωσης. Ένα τέτοιο περιβάλλον μπορούν να προσφέρουν οι εικονικοί κόσμοι, όπως το Second Life.

Η εκπαιδευτική αξία από την απεικόνιση μοριακών δομών είναι τεράστια. Εκπαιδευόμενοι αλλά και εκπαιδευτικοί από ολόκληρο τον κόσμο μπορούν να δουν και να αλληλεπιδράσουν, και κυρίως να συνεργαστούν, πάνω στην ίδια απεικόνιση, συνεισφέροντας σε ένα συλλογικό επιστημονικό έργο. Τα εργαλεία επικοινωνίας που προσφέρει το Second Life ενισχύουν τέτοιες δράσεις.

monolith.jpg

Το Monolith είναι ένα τέτοιο σύστημα απεικόνισης μοριακών δομών πρωτεϊνών που κατασκευάστηκε από το Department of Medical Informatics, School of Medicine του Stony Brook State University της Νέας Υόρκης στον χώρο που διαθέτει στο Second Life από το 2007. Το κύριο πλεονέκτημα στη χρήση του Second Life ως λογισμικό απεικόνισης μοριακών δομών σε σύγκριση με άλλα προγράμματα προσομοιώσεων που υπάρχουν στο διαδίκτυο, είναι ότι επιτρέπει σε 40-100 ανθρώπους ταυτόχρονα να αλληλεπιδρούν μια μια δομή και να επικοινωνούν μεταξύ τους με άμεσα γραπτά μηνύματα ή με τη φωνή τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε:  Monolith – Molecular Visualization for Second Life

Advertisements

Entry filed under: e-Learning, εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds), Second Life, Web 2.0. Tags: , , , , , .

Wenger's Communities of practice στο Second Life Προσομοίωση ηφαιστειακής έκρηξης στο Second Life

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ιανουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 50,501 hits

Αρέσει σε %d bloggers: