Εικονικός κόσμος για Μουσουλμάνους (Muxlim Pal)

12/11/2008 at 4:29 μμ Σχολιάστε


/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:»Κανονικός πίνακας»; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:»»; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:»Calibri»,»sans-serif»; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:»Times New Roman»; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

muxlim.pngΟ πρώτος εικονικός κόσμος για Μουσουλμάνους είναι γεγονός! Λέγεται Muxlim Pal και προσφέρει ένα νέο είδος οικογενειακού, φιλικού διαδικτυακού περιβάλλοντος για ψυχαγωγία. Βρίσκεται ακόμα σε Beta φάση, με στόχο την ανατροφοδότηση από τους μελλοντικούς χρήστες και την συνεχιζόμενη ανάπτυξη.

Οι πρώτοι χρήστες προμηθεύονται δωρεάν με το λογαριασμό τους κάποια «νομίσματα» για να μπορούν να λειτουργήσουν στον εικονικό κόσμο. Μπορούν να έχουν επιλογές στην εμφάνιση του άβατάρ τους (μαλλιά, δέρμα) και στην ενδυμασία τους.Με τα εικονικά «νομίσματα» μπορεί κάποιος να αγοράσει ρούχα για το άβατάρ του, έπιπλα για το εικονικό του δωμάτιο, δώρα για τους φίλους του. Έτσι, μπορεί να διακοσμήσει το δωμάτιό του σύμφωνα με το προσωπικό του στυλ. Οι κάτοικοί του μπορούν να πλοηγούνται σε διαφορετικά μέρη του εικονικού κόσμου και των εικονικών δωματίων του. Με κλικ ο χρήστης μπορεί να καθίσει, να δει πληροφορίες για την ταυτότητα άλλων χρηστών, να δει και να επιλέξει εικονικά δωμάτια, να αλληλεπιδράσει με άλλους κατοίκους.

  muxlim1.png

 Ασφαλώς, ο παραπάνω εικονικός κόσμος δεν περιέχει πολλά από τα στοιχεία βίας και κάθε λογής παρενοχλήσεων, που έχουν κατακριθεί σε άλλους εικονικούς κόσμους, όπως στο Second Life.

 πηγή: http://pal.muxlim.com/

Entry filed under: εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds), Second Life. Tags: , , , .

Ταξονομία του Bloom: Ψυχοκινητικός τομέας (Bloom?s taxonomy: Psychomotor domain) Κονεκτιβισμός: νέα θεωρία μάθησης

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Δεκεμβρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Νοέ.   Ιαν. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,401 hits

Αρέσει σε %d bloggers: