Τεχνικές ενεργητικής μάθησης

11/19/2008 at 12:13 μμ 1 Σχολιο

Σύμφωνα με το βιβλίο του Roger Mucchielli  Les m?thodes actives dans la p?dagogie des adultes (ενεργητικές μέθοδοι στην εκπαίδευση ενηλίκων), στους ενήλικες (γιατί όχι και στους ανήλικους) η ενεργητική συμμετοχή εξασφαλίζει το μεγαλύτερο ποσοστό συγκράτησης της πληροφορίας-γνώσης.

Συγκεκριμένα, όταν προσέχουμε, συγκρατούμε:

_το 10% από αυτά που διαβάζουμε

_το 20% από αυτά που ακούμε

_το 30% από αυτά που βλέπουμε

_το 50% από αυτά που βλέπουμε και ακούμε ταυτόχρονα

_το 80% από αυτά που λέμε (!)

_το 90% από αυτά που λέμε και ταυτόχρονα κάνουμε ενέργειες που απαιτούν στοχασμό και στις οποίες εμπλεκόμαστε ενεργά.

Οι θερμοί υποστηρικτές των παραδοσιακών διαλέξεων, ας συλλογιστούν βαθύτερα…retain.png

πηγή:  Roger Mucchielli  Les m?thodes actives dans la p?dagogie des adultes, από το έγγραφο στη διεύθυνση: http://www.metabeauce.com/references/Uneapprochepedagogiquesurlaformation.pdf

Entry filed under: διδακτική. Tags: , , , .

Ρήματα για μαθησιακούς στόχους Παραδοσιακή vs Δια βίου μάθηση

1 σχόλιο Add your own

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Νοεμβρίου 2008
Δ T Τ T Π S S
« Οκτ.   Δεκ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 46,500 hits

Αρέσει σε %d bloggers: