Ασφαλείς εικονικοί κόσμοι για την σχολική τάξη

09/12/2008 at 2:02 μμ Σχολιάστε

από το άρθρο: Stefanie Olsen, Are virtual worlds the future of the classroom?, CNET News.com, δημοσιευμένο: 12 Ιουνίου, 2006,διαθέσιμο στη διεύθυνση: http://news.cnet.com/Are-virtual-worlds-the-future-of-the-classroom/2009-1041_3-6081870.html?tag=txt

Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές από τον εικονικό κόσμο του Whyville στα ζητήματα ασφάλειας. Συγκεκριμένα, οι μαθητές γνωρίζουν να προστατεύονται από επίδοξους απατεώνες, που επιδιώκουν να προσποιηθούν ότι ανήκουν στο προσωπικό της εταιρείας που διαχειρίζεται το Whyville, φορώντας ένα ειδικό καπέλο που ξεχωρίζει το υπαλληλικό προσωπικό, προκειμένου μέσω e-mail να αποσπάσουν τους κωδικούς τους και να κλέψουν την εικονική ιδιοκτησία τους.

Ο εικονικός κόσμος του Whyville δημιουργεί εμπόδια στους επίδοξους εκμεταλλευτές. Για να κερδίσει κάποιος το προνόμιο να συζητάει (chat) με άλλα μέλη,  να στέλνει ένα εσωτερικό email ή να δημοσιεύει μηνύματα σε πίνακες διαλόγου (bulletin boards), πρέπει οι γονείς του να στείλουν ένα fax που επιβεβαιώνει την αίτηση του παιδιού να πάρει μέρος στο Whyville και εγκρίνει αυτές τις δραστηριότητες. Χωρίς αυτή την άδεια, τα παιδιά μπορούν να παίζουν παιχνίδια ή να παίρνουν μέρος σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, αλλά δεν μπορούν να μιλήσουν με άλλους. Επιπλέον, η κοινότητα απαιτεί τα νέα μέλη να λάβουν την δική τους «chat license», που απαιτεί ένα κουίζ πολλαπλών επιλογών που εξετάζει τις γνώσεις του στο πώς να ενεργεί με ξένους, τι πληροφορίες να δίνει σε άλλα μέλη (όχι προσωπικές πληροφορίες) και άλλα τέτοια πράγματα. Και τα παιδιά πρέπει να κάνουν είσοδο τρεις διαφορετικές μέρες πριν να μπορούν να συζητήσουν. Επίσης, τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης φιλτράρει κακές λέξεις ή που υπαινίσσονται πράγματα και ζητάει από τους συνομιλητές να αλλάξουν την φράση στην πρότασή τους. Αν το πρόσωπο επιμείνει, χάνει το προνόμιο συνομιλίας.

Αλλά και για το River City, οι δημιουργοί του λένε ότι είναι απόλυτα ασφαλές, δεδομένου του ότι διανέμεται μόνο σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προστατεύεται από κωδικούς και επιθεωρείται από δασκάλους. Οι ψηφιακοί χαρακτήρες των μαθητών μπορούν να επικοινωνούν μόνο με μέλη της ομάδας τους μέσω chat ή email. Οι διδάσκοντες επίσης συχνά ελέγχουν τις καταγεγραμμένες συνομιλίες για να εξασφαλίσουν ότι δεν παρενοχλείται κανένα παιδί.

Advertisements

Entry filed under: εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds). Tags: , , .

“River City”: ένας εικονικός κόσμος για τη σχολική τάξη Στρατηγικές διδασκαλίας (instructional strategies)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Σεπτεμβρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Tag Cloud

avatar blog blog promotion business communities of practice computer games del.icio.us digg digital natives e-Learning Eduserv Facebook learning LMS machinima MySpace Net Generation reflection role playing Second Life social bookmarking social media StumbleUpon tags teacher professional development tips Twitter video games virtual world virtual worlds Whyville wikis Α' Γυμνασίου Α' λυκείου Αντιγόνη Β' Λυκείου Γ' Λυκείου Θεωρίες Μάθησης Θουκυδίδης Ιστορία Ιστορία Α Λυκείου Ξενοφών Οδύσσεια α επεισόδιο αρχαία αρχαία ελληνικά γ επεισόδιο διαδίκτυο διαδικτυακό κουίζ διαδραστικός χάρτης διδασκαλία δραστηριότητες εικονικοί κόσμοι εικονικός κόσμος εκπαίδευση εκπαιδευτικές χρήσεις εκπαιδευτική χρήση επαγγελματική ανάπτυξη επιμόρφωση εκπαιδευτικών επιχειρηματικότητα ηλεκτρονικά παιχνίδια κοινότητες πρακτικής κουίζ παιχνίδι ρόλων πλεονεκτήματα προγράμματα προσομοίωση προώθηση blog πρόλογος συμβουλές συστήματα διαχείρισης μάθησης σχολείο τεστ φύλλα εργασίας φύλλο εργασίας

Feeds

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 3 ακόμα followers

Blog Stats

  • 48,847 hits

Αρέσει σε %d bloggers: