Παρουσίαση στρατηγικών ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας

Μπορούν οι εικονικοί κόσμοι να υποστηρίξουν τη συνεργασία των εκπαιδευτικών αποτελεσματικά και να αποτελέσουν επιμορφωτικό περιβάλλον μάθησης;

Εφόσον σας ενδιαφέρει το ζήτημα και θέλετε να γνωρίσετε μοντέλα και στρατηγικές ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στέλνοντας e-mail  στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση για να συμμετάσχετε σε μια διαδικτυακή συνάντηση Ελλήνων εκπαιδευτικών στον εικονικό κόσμο του Second Life, που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του Απριλίου.

Προηγούμενη εμπειρία σε εικονικούς κόσμους  είναι επιθυμητή αλλά όχι προαπαιτούμενο. Επιπλέον, η πλογήση στον εικονικό κόσμο του Second Life μπορεί να γίνει χωρίς οικονομική επιβάρυνση, εφόσον δεν υπάρχει απαίτηση εκ μέρους του χρήστη για κατοχή εικονικής γης.

2 σχόλια Add your own

  • 1. ΠΟΛΥΝΕΙΚΗΣ ΤΡΙΓΑΖΗΣ  |  02/14/2010 στο 11:16 μμ

    Μ΄ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό το ζήτημα. Νομίζω ότι σχετίζεται με την εφαρμογή που αναπτύσσω στις Αρχές Οικονομίας Α’ Λυκείου στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου. Για μια αναλυτική παρουσίαση δείτε στη διεύθυνση http://sites.google.com/site/magikokouti που φυσικά διαμορφώνεται με την πρόοδο της εφαρμογής. Ευχαριστώ…

    Απάντηση
  • 2. Ελένη Τσαρουχά  |  04/14/2011 στο 9:51 πμ

    Γεια σου Βασίλη, είμαι συνάδελφος Γερμανικής ΠΕ07 και ναι με ενδιαφέρει πολύ να μάθω για εικονικά περιβάλλοντα μάθησης και τις λειτουργίες τους καθώς και την παιδαγωγική τους αξιοποίηση.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Αρέσει σε %d bloggers: